Islamic Widget



Abdullah bin Umar radhiyallohu 'anhu berkata, "Manusia akan senantiasa berada di jalan yang lurus selama mereka mengikuti jejak Nabi shalallahu alayhi wasallam". (HR. Baihaqi, Miftahul Jannah no.197)

Khamis, 3 Disember 2009

Alamak Apa Dah Jadi ?

Subhanallah...ana pun tka tau mana nak mula tulis artikel ni sebab ia suatu perkara yang melangkaui Syara dan adat melayu khususnya dan adat kemanusiaan. Dahulu kuta hanya sering mendengar perkahwinan sejenis hanya dihalalkan kononya di beberapa negara barat seperti Belanda yang hanya melibatkan entiti seagama dengan mereka rupa-rupanya ia kini telah menjalar dan merebak ke tanah air kita pula. Umum juga telah mengetahu bahawa kini gejala lelaki lembut, pondan, lesbian dan sebagainya juga bukan asing lagi dinegara kita, lihat sahaja pata pertengahan tahun 90an napabila lorong-lorong gelab di KL seperti di Lorong Hj Taib dan Koowlon dan Bukit Bintang dipenuhi dengan kupu-kupu malam ini walaupun sekali pandang mereka ini adalah gadis-gadis genit dan apabila dua kali pandang rupa-rupanya susuk lelaki yang bertukar wajah dan rupa. Dan lebih malang lagi apabila kini kota-kota besar di kebangyakan negeri seperti Kuantan, Ipoh, Penang, Johor Baharu dan sebagainya juga telah didatangai oleh spesis ini bahkan di Selangor sahaja sepesis ini telah hampir mengawal dibeberapa buah pekan seperti Kajang, Bandar Sunway dan Kelang. Kebanjiran mereka seolah-olah direstui oleh pihak berkuasa tempatan apabila kegiatan mereka ini tidak dikekang sehabisnya, Pihak JAIS juga seakan membiarkan kegiatan mereka tanpa mengambil apa jua tindakan pencegahan dan hanya lebih berminat untuk menggempur penceramah-penceramah tanpa tauliah sahaja yang terang maksiat seperti ini dipandang sepi dan berlalau begitu sahaja.

Kebanjiran sepises-sepises ini di institut-institut pengajian dan seawal peringat menengah lagi sewajarnya menjadi kebimbangan kepada semua pihak kerana ia bakal mendepani gejala sosial yang lebih parah lagi pada masa akan datang bahkan kita juga telah diberitakan bahawa sepises ini juga sedang berusaha untuk mendapatkan hak disisi undang-undang untuk membolehkan pergerakan mereka dilindungi oleh undang-undang atas dasar kebebasan manusia.

Cerita dari gambar diatas sila rujuk disini.

1 ulasan: