Islamic Widget



Abdullah bin Umar radhiyallohu 'anhu berkata, "Manusia akan senantiasa berada di jalan yang lurus selama mereka mengikuti jejak Nabi shalallahu alayhi wasallam". (HR. Baihaqi, Miftahul Jannah no.197)

Selasa, 17 Disember 2013

Aku suka baca entry ni...

TEGURAN KASAR BUAT UMNO DAN PEMIMPIN POLITIK YANG JADI PROKSI HARAMJADAH!!!

Monday, December 16, 2013
Secara retoriknya, UMNO merupakan sebuah parti politk yang berfungsi melindungi kepentingan Melayu dan Bumiputera. Setiap kali persidangan dan perhimpunan agung UMNO, itulah juga yang dilaung-laungkan oleh pemimpin-pemimpin UMNO.

Namun dari semasa ke semasa, di sebalik serangan menggila musuh-musuh negara yang berselindung di sebalik kelibat tokoh-tokoh dari parti pembangkang, ditambah pula dengan dana luar yang mencurah-curah bagi merealisasikan upaya New World Order yang menjadikan Zionis sebagai Kolonialis baru dunia, rakyat Malaysia khususnya Melayu dan Bumiputera di Malaysia berada dalam keadaan tidak selamat lagi.

Para pemimpin UMNO nampaknya sudah tidak berkeupayaan lagi untuk berselindung. UMNO telah menjadi sarang perompak dan perampas kebahagiaan rakyat di negara ini. Para penjenayah berpakaian tuksedo itu mengaburi mata rakyat Malaysia, khususnya para penyokong mereka dengan pelbagai slogan yang kedengaran amat mulus tetapi sebenarnya bertujuan untuk melindungi matlamat mereka yang sebenar iaitu mempercepatkan projek menjahanamkan negara.

Barangkali ramai yang tidak sedar tentang kerjasama yang sedang dilakukan melibatkan pemimpin UMNO dan pemimpin Pakatan Rakyat. Kesemua mereka merupakan konspirator bagi mewujudkan jalan cerita yang terbaik dan melalaikan rakyat Malaysia daripada memikirkan kesan buruk daripada permainan politik yang sangat melalaikan.

Dengan mengapi-apikan penyokong masing-masing, kerjasama tersebut sukar dilihat dengan mata kasar. Pemimpin-pemimpin UMNO melakukan serangan ke atas pemimpin Pakatan Rakyat, begitu juga sebaliknya. Pemimpin-pemimpin UMNO melakukan pendedahan tentang Pakatan Rakyat dan para pemimpin Pakatan Rakyat turut melakukan perbuatan yang serupa.

Akhirnya rakyat yang berbelah sokongan mereka, akan menjadi terlalu sibuk dan tertipu kerana dikaburi oleh sentimen yang telah diapi-apikan oleh pemimpin-pemimpin politik dari UMNO dan Pakatan Rakyat.

Perhatikan permainan yang sedang melibatkan kedua-dua pihak iaitu UMNO dan Pakatan Rakyat... TERUSKAN BACAAN DI SELANGOR CHRONICLE

Tiada ulasan: